Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
mld lirów wydano na technologie produkcyjne. Przy projektowaniu Multipli nie zastosowano klasycznej, bardzo drogiej w produkcji płyty podłogowej, ale ramę przestrzenną, składającą się z dwóch części: dolnej, do której jest przyspawana podłoga, i górnej z przymocowywanymi wytłoczkami boków i dachem. Do ramy także montuje się drzwi. Taka konstrukcja inżynierom Fiata dała możliwość opracowania dowolnego nadwozia przy zmianie tylko górnej części. Rama jest zbudowana z pospawanych ze sobą kształtowników stalowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu produkcja jest bardzo elastyczna.

Początkowo planuje się wytwarzanie około 50 tys. Multipli rocznie i ta niewielka jak na współczesne warunki produkcja wyjaśnia, czemu zastosowano taką konstrukcję auta. Jeśli jednak popyt
mld lirów wydano na technologie produkcyjne. Przy projektowaniu Multipli nie zastosowano klasycznej, bardzo drogiej w produkcji płyty podłogowej, ale ramę przestrzenną, składającą się z dwóch części: dolnej, do której jest przyspawana podłoga, i górnej z przymocowywanymi wytłoczkami boków i dachem. Do ramy także montuje się drzwi. Taka konstrukcja inżynierom Fiata dała możliwość opracowania dowolnego nadwozia przy zmianie tylko górnej części. Rama jest zbudowana z pospawanych ze sobą kształtowników stalowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu produkcja jest bardzo elastyczna.<br><br>Początkowo planuje się wytwarzanie około 50 tys. Multipli rocznie i ta niewielka jak na współczesne warunki produkcja wyjaśnia, czemu zastosowano taką konstrukcję auta. Jeśli jednak popyt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego