Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
chłonne rynki zbytu pozwalają z optymizmem spojrzeć w przyszłość, w XXI wiek. Naszą działalność w Polsce rozpoczęliśmy w 1991 roku, a już 6 lat później sprzedaliśmy 100 tysięcy Opli. Tym stutysięcznym egzemplarzem była Astra Classic. Uważam to za sukces na wymagającym polskim rynku. Stało się to możliwe, między innymi dzięki dealerom, którzy podnoszą jakość świadczonych usług, inwestując w rozbudowę swoich placówek i szkolenie pracowników. Rozwijamy sieć sprzedaży i obsługi naszych aut, starając się w pełni zadowolić naszych klientów. Astra Classic jest najlepiej na świecie sprzedającym się modelem Opla. Dlatego właśnie ten model produkujemy w Gliwicach. W roku 2000 podwoimy zdolność produkcyjną
chłonne rynki zbytu pozwalają z optymizmem spojrzeć w przyszłość, w XXI wiek. Naszą działalność w Polsce rozpoczęliśmy w 1991 roku, a już 6 lat później sprzedaliśmy 100 tysięcy Opli. Tym stutysięcznym egzemplarzem była Astra Classic. Uważam to za sukces na wymagającym polskim rynku. Stało się to możliwe, między innymi dzięki dealerom, którzy podnoszą jakość świadczonych usług, inwestując w rozbudowę swoich placówek i szkolenie pracowników. Rozwijamy sieć sprzedaży i obsługi naszych aut, starając się w pełni zadowolić naszych klientów. Astra Classic jest najlepiej na świecie sprzedającym się modelem Opla. Dlatego właśnie ten model produkujemy w Gliwicach. W roku 2000 podwoimy zdolność produkcyjną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego