Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 02.18 (41)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
dziur w jezdniach - nie lubi śniegu. I dlatego wyjedzie na warszawskie ulice dopiero wtedy, gdy przyjdą roztopy. Na razie stoi w zajezdni, a pracownicy Zarządu Dróg Miejskich uczą się obsługi.
Specjalne urządzenie, które potrafi błyskawicznie naprawiać jezdnie, jest już w Warszawie od ponad tygodnia, ale niewiele się napracowało. Na swój debiut czeka, aż zniknie śnieg i wyschną największe kałuże. - Remonter może pracować w temperaturze do minus pięciu stopni, ale przy takiej ilości wody musiałby długo osuszać każdą dziurę, co byłoby bardzo kosztowne - tłumaczy Urszula Nelken z biura prasowego ZDM. Na razie więc operatorzy muszą się uczyć jego obsługi "na sucho".
AS
dziur w jezdniach - nie lubi śniegu. I dlatego wyjedzie na warszawskie ulice dopiero wtedy, gdy przyjdą roztopy. Na razie stoi w zajezdni, a pracownicy Zarządu Dróg Miejskich uczą się obsługi.<br>Specjalne urządzenie, które potrafi błyskawicznie naprawiać jezdnie, jest już w Warszawie od ponad tygodnia, ale niewiele się napracowało. Na swój debiut czeka, aż zniknie śnieg i wyschną największe kałuże. &lt;q&gt;- Remonter może pracować w temperaturze do minus pięciu stopni, ale przy takiej ilości wody musiałby długo osuszać każdą dziurę, co byłoby bardzo kosztowne&lt;/&gt; - tłumaczy Urszula Nelken z biura prasowego ZDM. Na razie więc operatorzy muszą się uczyć jego obsługi "na sucho".<br>&lt;au&gt;AS
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego