Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 12.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
że nie widzimy, gdzie się Kasia schowała. Tak, tak! To jest aktorstwo w najczystszej postaci. Ale tak na serio, od aktora niewiele zależy. Decyduje reżyser, który wybiera aktorów. Lubię, gdy reżyser mówi: - Janek, obsadzę cię w tej roli, ale chciałbym, żebyś zagrał inaczej niż dotychczas, żebyś przekroczył kolejną granicę.

Czy debiutantka Magda Piekorz też stawiała takie warunki?

Czułem, że postać ojca wymaga zadania sobie większego trudu, zapytania siebie samego: Kto to jest? Relacja ojciec-syn jest bardzo prosta, ale w tym konkretnym związku kryła się tajemnica, nadająca tej postaci niejednoznaczny wymiar.

Oglądając "Pręgi" zobaczyłam historię rozpaczliwej miłości ojca do syna.


No
że nie widzimy, gdzie się Kasia schowała. Tak, tak! To jest aktorstwo w najczystszej postaci. Ale tak na serio, od aktora niewiele zależy. Decyduje reżyser, który wybiera aktorów. Lubię, gdy reżyser mówi: - Janek, obsadzę cię w tej roli, ale chciałbym, żebyś zagrał inaczej niż dotychczas, żebyś przekroczył kolejną granicę. &lt;/&gt;<br><br>&lt;who1&gt;Czy debiutantka Magda Piekorz też stawiała takie warunki? &lt;/&gt;<br><br>&lt;who2&gt;Czułem, że postać ojca wymaga zadania sobie większego trudu, zapytania siebie samego: Kto to jest? Relacja ojciec-syn jest bardzo prosta, ale w tym konkretnym związku kryła się tajemnica, nadająca tej postaci niejednoznaczny wymiar. &lt;/&gt;<br><br>&lt;who1&gt;Oglądając "Pręgi" zobaczyłam historię rozpaczliwej miłości ojca do syna.&lt;/&gt;<br><br><br>&lt;who2&gt;No
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego