Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
się do wartości o dużym stopniu ważności. Strategie promocyjne w powyższych sytuacjach wymagają form o dwukierunkowym przebiegu komunikacji oraz elastyczności i bezpośredniej więzi emocjonalnej.

Reklama i promocja uzupełniająca pełnią zatem w wielu wypadkach funkcję wprowadzającą dla innych form promocji lub są przygotowaniem do procesów negocjacyjnych. W kontekście systemu promocji reklama definiowana jest jako:
- proces płatnej, bezosobowej, wykorzystującej zróżnicowane media komunikacji między przedsiębiorstwami, organizacjami niedochodowymi lub osobami, które są przedstawione w komunikatach reklamowych, a ich celem jest informowanie lub wywieranie wpływu na zachowanie określonych grup odbiorców;
- wszelka płatna forma nieosobowego przedstawiania i popierania idei, dóbr i usług przez określonego nadawcę;
- środki informacji
się do wartości o dużym stopniu ważności. Strategie promocyjne w powyższych sytuacjach wymagają form o dwukierunkowym przebiegu komunikacji oraz elastyczności i bezpośredniej więzi emocjonalnej. <br>&lt;page nr=16&gt;<br>Reklama i promocja uzupełniająca pełnią zatem w wielu wypadkach funkcję wprowadzającą dla innych form promocji lub są przygotowaniem do procesów negocjacyjnych. W kontekście systemu promocji reklama definiowana jest jako: <br>- proces płatnej, bezosobowej, wykorzystującej zróżnicowane media komunikacji między przedsiębiorstwami, organizacjami niedochodowymi lub osobami, które są przedstawione w komunikatach reklamowych, a ich celem jest informowanie lub wywieranie wpływu na zachowanie określonych grup odbiorców; <br>- wszelka płatna forma nieosobowego przedstawiania i popierania idei, dóbr i usług przez określonego nadawcę; <br>- środki informacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego