Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
że ma więcej niż stu klientów, stałych i sporadycznych.
Zarobki znacznej większości dystrybutorów nie są więc oszałamiające. 45 procent określiło średnią wartość sprzedawanych przez siebie produktów - wartość, a nie dochód, stanowiący tylko ułamek tej wartości - na mniej niż 100 złotych miesięcznie, a tylko 27 procent na ponad 300 złotych. Te deklaracje znajdują potwierdzenie w innym rachunku. Jeżeli cały Amway Polska sprzedał w 1997 roku produkty za 140 milionów zł, to na jednego dystrybutora przypadło 1.750 zł rocznie, czyli niespełna 150 zł miesięcznie. Główną barierą ograniczającą sprzedaż są - według dystrybutorów - zbyt wysokie ceny produktów Amwaya oraz niechęć ludzi do tej formy
że ma więcej niż stu klientów, stałych i sporadycznych.<br>Zarobki znacznej większości dystrybutorów nie są więc oszałamiające. 45 procent określiło średnią wartość sprzedawanych przez siebie produktów - wartość, a nie dochód, stanowiący tylko ułamek tej wartości - na mniej niż 100 złotych miesięcznie, a tylko 27 procent na ponad 300 złotych. Te deklaracje znajdują potwierdzenie w innym rachunku. Jeżeli cały Amway Polska sprzedał w 1997 roku produkty za 140 milionów zł, to na jednego dystrybutora przypadło 1.750 zł rocznie, czyli niespełna 150 zł miesięcznie. Główną barierą ograniczającą sprzedaż są - według dystrybutorów - zbyt wysokie ceny produktów Amwaya oraz niechęć ludzi do tej formy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego