Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tej tendencji są zanikające bariery przepływu kapitału, dawniej ograniczające takie transakcje. Wprowadzenie wspólnej waluty - euro będzie miało także istotny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw i ich strategie w tym względzie. Temat ten poruszymy dokładniej w dalszej części pracy.

2.5. Nabywcy i tendencje w sferze konsumpcji

2.5.1. Tendencje demograficzne i konsumpcja

Analizę uwarunkowań demograficznych działań marketingowych przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej należy zacząć od przedstawienia tego zagadnienia od strony ilościowej, czyli z punktu widzenia liczby ludności, jako potencjalnych nabywców. Ważna jest nie tylko obecna wielkość populacji, lecz także tendencje jej wzrostu.
Pokazuje to tabl.10.
Jak wynika z danych
tej tendencji są zanikające bariery przepływu kapitału, dawniej ograniczające takie transakcje. Wprowadzenie wspólnej waluty - euro będzie miało także istotny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw i ich strategie w tym względzie. Temat ten poruszymy dokładniej w dalszej części pracy.<br><br>&lt;tit&gt;2.5. Nabywcy i tendencje w sferze konsumpcji&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;2.5.1. Tendencje demograficzne i konsumpcja&lt;/&gt;<br><br>Analizę uwarunkowań demograficznych działań marketingowych przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej należy zacząć od przedstawienia tego zagadnienia od strony ilościowej, czyli z punktu widzenia liczby ludności, jako potencjalnych nabywców. Ważna jest nie tylko obecna wielkość populacji, lecz także tendencje jej wzrostu.<br>Pokazuje to tabl.10.<br>Jak wynika z danych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego