Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ten asortyment, uwzględnianie w decyzjach fazy cyklu życia, w jakiej znajduje się produkt.

5.1.2. Ustalanie cech materialnych

Dokonując ustalania cech materialnych produktów oferowanych nabywcom europejskim trzeba oczywiście uwzględniać przede wszystkim tendencje w popycie, wynikające z różnych przyczyn, o których była już mowa wcześniej. Ważnym czynnikiem jest zmiana struktury demograficznej ludności krajów Unii Europejskiej, na co także już zwracano uwagę. Wzrost udziału ludzi starszych już obecnie jest brany pod uwagę przez niektóre przedsiębiorstwa, działające na tym rynku. Zaczynają one w coraz większym stopniu wytwarzać produkty dostosowane do tego rozwijającego się segmentu nabywców. Przykładowo, niemiecka firma kosmetyczna Beiersdorf AG wprowadziła na
ten asortyment, uwzględnianie w decyzjach fazy cyklu życia, w jakiej znajduje się produkt.<br><br>&lt;tit&gt;5.1.2. Ustalanie cech materialnych&lt;/&gt;<br><br>Dokonując ustalania cech materialnych produktów oferowanych nabywcom europejskim trzeba oczywiście uwzględniać przede wszystkim tendencje w popycie, wynikające z różnych przyczyn, o których była już mowa wcześniej. Ważnym czynnikiem jest zmiana struktury demograficznej ludności krajów Unii Europejskiej, na co także już zwracano uwagę. Wzrost udziału ludzi starszych już obecnie jest brany pod uwagę przez niektóre przedsiębiorstwa, działające na tym rynku. Zaczynają one w coraz większym stopniu wytwarzać produkty dostosowane do tego rozwijającego się segmentu nabywców. Przykładowo, niemiecka firma kosmetyczna Beiersdorf AG wprowadziła na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego