Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynkowym są dzieci i młodzież, mają większe szanse i okazje na rynku Hiszpanii i Francji, niż w Niemczech. Firmy nastawiające się na oferowanie np. takich produktów, jak usługi zdrowotne i turystyczne dla ludzi w wieku ponad 60 lat, mają największe szanse działania w Niemczech i w Wielkiej Brytanii. Analizy procesów demograficznych wskazują jednak na to, że we wszystkich krajach Unii Europejskiej liczba nastolatków i dzieci młodszych w latach dziewięćdziesiątych spadnie o ok.9% i zmniejszy się udział tej grupy, wynoszący 25%. Natomiast grupa ludności w wieku ponad 60 lat, której udział na początku lat dziewięćdziesiątych wynosił 20%, zwiększy się. Szacuje się
rynkowym są dzieci i młodzież, mają większe szanse i okazje na rynku Hiszpanii i Francji, niż w Niemczech. Firmy nastawiające się na oferowanie np. takich produktów, jak usługi zdrowotne i turystyczne dla ludzi w wieku ponad 60 lat, mają największe szanse działania w Niemczech i w Wielkiej Brytanii. Analizy procesów demograficznych wskazują jednak na to, że we wszystkich krajach Unii Europejskiej liczba nastolatków i dzieci młodszych w latach dziewięćdziesiątych spadnie o ok.9% i zmniejszy się udział tej grupy, wynoszący 25%. Natomiast grupa ludności w wieku ponad 60 lat, której udział na początku lat dziewięćdziesiątych wynosił 20%, zwiększy się. Szacuje się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego