Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
związanych z importem i koszty ewentualnego dostosowania produktów do poszczególnych rynków, są niższe, niż różnice cen między rynkami, w stosunku do których odnoszą się te transakcje arbitrażowe.
Warto zauważyć, że przy kalkulowaniu opłacalności tych transakcji przez różne podmioty bierze się pod uwagę różne ceny.
Dla nabywców prywatnych ważna jest cena detaliczna, gdyż ich zakupy są opodatkowane na obszarze Unii Europejskiej zgodnie z zasadą kraju pochodzenia. Nabywcy instytucjonalni - pośrednicy handlowi porównują ceny netto, ponieważ płacą oni podatki w kraju przeznaczenia towarów. Transakcje arbitrażowe są szczególnie opłacalne w odniesieniu do tych produktów, których koszty arbitrażu mają niewielki udział w cenie. Są to z
związanych z importem i koszty ewentualnego dostosowania produktów do poszczególnych rynków, są niższe, niż różnice cen między rynkami, w stosunku do których odnoszą się te transakcje arbitrażowe.<br>Warto zauważyć, że przy kalkulowaniu opłacalności tych transakcji przez różne podmioty bierze się pod uwagę różne ceny.<br>Dla nabywców prywatnych ważna jest cena detaliczna, gdyż ich zakupy są opodatkowane na obszarze Unii Europejskiej zgodnie z zasadą kraju pochodzenia. Nabywcy instytucjonalni - pośrednicy handlowi porównują ceny netto, ponieważ płacą oni podatki w kraju przeznaczenia towarów. Transakcje arbitrażowe są szczególnie opłacalne w odniesieniu do tych produktów, których koszty arbitrażu mają niewielki udział w cenie. Są to z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego