Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.27 (22)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Linii nic nie dają. Nie przyniosła rezultatu także wizyta fachowca.
- A najgorsze jest to, że mimo iż po 2-3 dni nie mogę korzystać z usługi, Telekomunikacja przysyła rachunki, jakby nic się nie działo - po 189,98 zł miesięcznie.
Interweniowaliśmy w Telekomunikacji.
- Sprawdziliśmy to. Abonent jest znacznie oddalony od centrali, dlatego są problemy. Przeniesiemy jego linię do centrali znajdującej się bliżej domu. Co do rachunków, Czytelnik Faktu dostanie rekompensatę za czas, kiedy nie mógł korzystać z Neostrady. Jeśli pierwsza reklamacja nie została uwzględniona, proszę o złożenie kolejnej reklamacji na piśmie. Obiecuję, że znajdę osobę, która się zajmie tą sprawą - mówi Wojciech Jabczyński
Linii nic nie dają. Nie przyniosła rezultatu także wizyta fachowca.<br>&lt;q&gt;- A najgorsze jest to, że mimo iż po 2-3 dni nie mogę korzystać z usługi, Telekomunikacja przysyła rachunki, jakby nic się nie działo&lt;/&gt; - po 189,98 zł miesięcznie.<br>Interweniowaliśmy w Telekomunikacji.<br>&lt;q&gt;- Sprawdziliśmy to. Abonent jest znacznie oddalony od centrali, dlatego są problemy. Przeniesiemy jego linię do centrali znajdującej się bliżej domu. Co do rachunków, Czytelnik Faktu dostanie rekompensatę za czas, kiedy nie mógł korzystać z Neostrady. Jeśli pierwsza reklamacja nie została uwzględniona, proszę o złożenie kolejnej reklamacji na piśmie. Obiecuję, że znajdę osobę, która się zajmie tą sprawą&lt;/&gt; - mówi Wojciech Jabczyński
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego