Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Super Express
Nr: 20/2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
Z moimi też. I to moje często były na pierwszym miejscu.

- I co dalej?

- Z jednej strony miałem talent do pisania muzyki we wszystkich stylach, z drugiej - mogłem bez końca komponować i wykonywać utwory bluesowe, w których większą rolę odgrywa stan emocjonalny. Wpadałem w trans. Grałem jedną piosenkę dwie godziny, dłubiąc na gitarze coś bardzo prymitywnego, a jednocześnie serce mi waliło. Tańczyłem po całym mieszkaniu. Było w tym coś z afrykańskiego rytualnego tańca. Później często mnie wynajmowano do grania z różnymi osobami. Współpracowałem np. z Ireną Jarocką, Marylą Rodowicz, Krzysztofem Krawczykiem, nawet Tercetem Egzotycznym. Nagrałem około stu płyt dla różnych wykonawców
Z moimi też. I to moje często były na pierwszym miejscu.<br><br>- I co dalej?<br><br>- Z jednej strony miałem talent do pisania muzyki we wszystkich stylach, z drugiej - mogłem bez końca komponować i wykonywać utwory bluesowe, w których większą rolę odgrywa stan emocjonalny. Wpadałem w trans. Grałem jedną piosenkę dwie godziny, dłubiąc na gitarze coś bardzo prymitywnego, a jednocześnie serce mi waliło. Tańczyłem po całym mieszkaniu. Było w tym coś z afrykańskiego rytualnego tańca. Później często mnie wynajmowano do grania z różnymi osobami. Współpracowałem np. z Ireną Jarocką, Marylą Rodowicz, Krzysztofem Krawczykiem, nawet Tercetem Egzotycznym. Nagrałem około stu płyt dla różnych wykonawców
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego