Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
Jarco, Natasza Socha, Anita Szarlik
Wieczna przyjemność Najdroższe nowe pióro sprzedane w Polsce kosztowało 36 tysięcy złotych
Pióro świadczy o zamożności i klasie bardziej niż dobry samochód czy elegancki krawat. Polscy przedsiębiorcy, znani aktorzy i politycy wiedzą, że ich rozmówca coraz częściej spogląda na to, co trzymają w dłoni. Pospolity długopis dyskwalifikuje. Miłośnicy piór twierdzą jednak, że kochają je za przyjemność, którą dają przy kreśleniu liter. - Prosta litera "l" napisana długopisem jest cienką, bezduszną kreską. Nakreślona piórem nabiera kształtów. U góry gruba, na dole, przy zawijasie, robi się szczupła, piękna - przekonuje Wojciech Bazarnik, prezes Polskiego Klubu Miłośników i Kolekcjonerów Piór i
Jarco, Natasza Socha, Anita Szarlik<br> Wieczna przyjemność Najdroższe nowe pióro sprzedane w Polsce kosztowało 36 tysięcy złotych<br>Pióro świadczy o zamożności i klasie bardziej niż dobry samochód czy elegancki krawat. Polscy przedsiębiorcy, znani aktorzy i politycy wiedzą, że ich rozmówca coraz częściej spogląda na to, co trzymają w dłoni. Pospolity długopis dyskwalifikuje. Miłośnicy piór twierdzą jednak, że kochają je za przyjemność, którą dają przy kreśleniu liter. - Prosta litera "l" napisana długopisem jest cienką, bezduszną kreską. Nakreślona piórem nabiera kształtów. U góry gruba, na dole, przy zawijasie, robi się szczupła, piękna - przekonuje Wojciech Bazarnik, prezes Polskiego Klubu Miłośników i Kolekcjonerów Piór i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego