Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.21 (17)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
numer telefonu u tego samego operatora, jeśli, np. jest podobny do numeru jakiejś firmy i często dzwonią do ciebie jej klienci. Złóż wniosek i opisz, dlaczego nie chcesz już tego numeru.
Z OSTATNIEJ CHWILI
Polacy wolą szybko niż tanio{/b}. Aż trzech na czterech klientów polskich banków woli przyjść osobiście do oddziału, by załatwić jakąś sprawę - wynika z raportu Ipsos, który zebrał informacje z 31 banków (25 z nich ma też usługi przez Internet i telefon). Co czwarty Polak zleca usługi przez telefon, co piąty używa do tego Internetu. Zdaniem bankowców większy wpływ na to, jaki bank wybieramy, ma wysoki poziom, czyli
numer telefonu u tego samego operatora, jeśli, np. jest podobny do numeru jakiejś firmy i często dzwonią do ciebie jej klienci. Złóż wniosek i opisz, dlaczego nie chcesz już tego numeru.<br>&lt;tit1&gt;Z OSTATNIEJ CHWILI&lt;/&gt;<br>Polacy wolą szybko niż tanio{/b}. Aż trzech na czterech klientów polskich banków woli przyjść osobiście do oddziału, by załatwić jakąś sprawę - wynika z raportu Ipsos, który zebrał informacje z 31 banków (25 z nich ma też usługi przez Internet i telefon). Co czwarty Polak zleca usługi przez telefon, co piąty używa do tego Internetu. Zdaniem bankowców większy wpływ na to, jaki bank wybieramy, ma wysoki poziom, czyli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego