Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Młody Technik
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1971
sprzedaży oryginalnych tłoków do "Gnoma", kupimy tłok od silnika motoroweru "Komar".
Tłok zaniesiemy do warsztatu tokarskiego i zaznaczmy wyraźnie, że będzie on pracował w cylindrze sprężarki, a nie w cylindrze silnika spalinowego, w związku z czym, może być pasowany bez uwzględnienia luzów na rozszerzalność cieplną.
Tłok po włożeniu do wytartego do sucha cylindra powinien powoli opadać pod własnym ciężarem. Lepiej, gdy tłok będzie się poruszał z pewnymi oporami, niż gdyby był za luźny. Zawsze bowiem możemy go przepolerować w dolnej jego części bardzo drobnym papierem ściernym o gradacji 500-600.
Rys. 1a przedstawia tłok silnika "Gnom", natomiast na rys. 1b widzimy tłok
sprzedaży oryginalnych tłoków do "Gnoma", kupimy tłok od silnika motoroweru "Komar".<br>Tłok zaniesiemy do warsztatu tokarskiego i zaznaczmy wyraźnie, że będzie on pracował w cylindrze sprężarki, a nie w cylindrze silnika spalinowego, w związku z czym, może być pasowany bez uwzględnienia luzów na rozszerzalność cieplną.<br>Tłok po włożeniu do wytartego do sucha cylindra powinien powoli opadać pod własnym ciężarem. Lepiej, gdy tłok będzie się poruszał z pewnymi oporami, niż gdyby był za luźny. Zawsze bowiem możemy go przepolerować w dolnej jego części bardzo drobnym papierem ściernym o gradacji 500-600.<br>Rys. 1a przedstawia tłok silnika "Gnom", natomiast na rys. 1b widzimy tłok
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego