Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Jednak reklamy tworzonej zgodnie z dokładnym pozycjonowaniem produktu i rozwiniętą argumentacją nie da się wykonać bez odwołania się co najmniej do jakościowych badań preferencji grupy docelowej.
Myślenie krokowe sprzeczne jest ze strukturą strategii reklamowej. Skuteczność strategii jest pewnym spójnym zespołem argumentów, a to, że zapisywane są one w różnych komunikatach, docierają z różnych źródeł i w różnym czasie, z perspektywy odbiorcy nie ma odrębnego znaczenia. Liczy się efekt końcowy. Myśląc o budowaniu przekazu, kolejnego przekazu i jeszcze następnego przekazu rozbijemy spójność obrazu produktu, ciągłość komunikacji i efekt synergii. Przed podjęciem decyzji, określającej zapis poszczególnych komunikatów, należy mieć jasno sprecyzowane poglądy na
Jednak reklamy tworzonej zgodnie z dokładnym pozycjonowaniem produktu i rozwiniętą argumentacją nie da się wykonać bez odwołania się co najmniej do jakościowych badań preferencji grupy docelowej. <br>Myślenie krokowe sprzeczne jest ze strukturą strategii reklamowej. Skuteczność strategii jest pewnym spójnym zespołem argumentów, a to, że zapisywane są one w różnych komunikatach, docierają z różnych źródeł i w różnym czasie, z perspektywy odbiorcy nie ma odrębnego znaczenia. Liczy się efekt końcowy. Myśląc o budowaniu przekazu, kolejnego przekazu i jeszcze następnego przekazu rozbijemy spójność obrazu produktu, ciągłość komunikacji i efekt synergii. Przed podjęciem decyzji, określającej zapis poszczególnych komunikatów, należy mieć jasno sprecyzowane poglądy na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego