Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
iż to jego galopująca sylwetka zdobiła maskę nowego samochodu.

Amerykanie biorą wszystko
Początek lat 60. to był dla Ameryki wspaniały okres. Ludzie się bogacili, rozmnażali i konsumowali na potęgę. Starsi Amerykanie kierowali swoje motoryzacyjne preferencje w stronę aut sportowych i luksusowych. Coraz więcej rodzin posiadało po dwa samochody. No i dorastało pokolenie z powojennego wyżu, tzw. baby boomers, które było lepiej wykształcone, więcej zarabiało i poszukiwało okazji do przyjemnego wydania swojej coraz większej kasy.

Góra do Mahometa
A na co Amerykanin wydaje kasę chętniej niż na prezerwatywy, pastę do zębów i dżinsy? Oczywiście na samochód! Lee Iacocca, legendarny menedżer amerykańskiego przemysłu
iż to jego galopująca sylwetka zdobiła maskę nowego samochodu.<br><br>Amerykanie biorą wszystko<br>Początek lat 60. to był dla Ameryki wspaniały okres. Ludzie się bogacili, rozmnażali i konsumowali na potęgę. Starsi Amerykanie kierowali swoje motoryzacyjne preferencje w stronę aut sportowych i luksusowych. Coraz więcej rodzin posiadało po dwa samochody. No i dorastało pokolenie z powojennego wyżu, tzw. baby boomers, które było lepiej wykształcone, więcej zarabiało i poszukiwało okazji do przyjemnego wydania swojej coraz większej kasy.<br><br>Góra do Mahometa<br>A na co Amerykanin wydaje kasę chętniej niż na prezerwatywy, pastę do zębów i dżinsy? Oczywiście na samochód! Lee Iacocca, legendarny menedżer amerykańskiego przemysłu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego