Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
PAIZ jest finansowany z budżetu MG i
przedstawiciele tego resortu zasiadają w radzie nadzorczej agencji. Część
polskich akcji promocyjnych finansowanych z budżetu państwa jest po prostu
niepotrzebna. Na przydatne i nieźle przygotowane działania zwykle brakuje
pieniędzy. - To nas obarcza się większością zadań promocyjnych. To jednak
nie my, lecz inne instytucje dostają większość pieniędzy na promocję -
uważa Paweł Dobrowolski, rzecznik MSZ. Budżet PAIZ jest znacznie mniejszy
niż w poprzednich latach, gdy agencja ta korzystała ze wsparcia funduszu
PHARE.
- W tym roku otrzymaliśmy tylko 5 mln USD na promocję polskiego eksportu.
Dla porównania w 1994 r. dysponowaliśmy kwotą 10 mln USD. Trzy razy
PAIZ jest finansowany z budżetu MG i<br>przedstawiciele tego resortu zasiadają w radzie nadzorczej agencji. Część<br>polskich akcji promocyjnych finansowanych z budżetu państwa jest po prostu<br>niepotrzebna. Na przydatne i nieźle przygotowane działania zwykle brakuje<br>pieniędzy. - To nas obarcza się większością zadań promocyjnych. To jednak<br>nie my, lecz inne instytucje dostają większość pieniędzy na promocję -<br>uważa Paweł Dobrowolski, rzecznik MSZ. Budżet PAIZ jest znacznie mniejszy<br>niż w poprzednich latach, gdy agencja ta korzystała ze wsparcia funduszu<br>PHARE.<br>- W tym roku otrzymaliśmy tylko 5 mln USD na promocję polskiego eksportu.<br>Dla porównania w 1994 r. dysponowaliśmy kwotą 10 mln USD. Trzy razy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego