Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
i publiczności cieszą się działania w tzw. terenie: opuszczonych fabrykach, starych fortach czy wręcz na ulicach. Jedną z najciekawszych wystaw młodej sztuki w ubiegłym sezonie w stolicy zatytułowaną "Piętra Sztuki" rozlokowano na jedenastu poziomach świeżo wybudowanego, a jeszcze niezasiedlonego biurowca w centrum miasta.

Zrealizowanie szalonych artystycznych pomysłów wystawienniczych to jednak drobiazg wobec problemu: jak tę sztukę kolekcjonować. Co zrobić z rozległym labiryntem pieczołowicie wybudowanym przez Joannę Sosnowską? Co począć z liczącą sobie kilkaset metrów kwadratowych instalacją Stanisława Dróżdża z weneckiego Biennale? Podobnych prac powstaje na świecie każdego roku tysiące, a wiele z nich sygnowanych jest nazwiskami znanych artystów. Strategie bywają różne
i publiczności cieszą się działania w tzw. terenie: opuszczonych fabrykach, starych fortach czy wręcz na ulicach. Jedną z najciekawszych wystaw młodej sztuki w ubiegłym sezonie w stolicy zatytułowaną "Piętra Sztuki" rozlokowano na jedenastu poziomach świeżo wybudowanego, a jeszcze niezasiedlonego biurowca w centrum miasta.<br><br>Zrealizowanie szalonych artystycznych pomysłów wystawienniczych to jednak drobiazg wobec problemu: jak tę sztukę kolekcjonować. Co zrobić z rozległym labiryntem pieczołowicie wybudowanym przez Joannę Sosnowską? Co począć z liczącą sobie kilkaset metrów kwadratowych instalacją Stanisława Dróżdża z weneckiego Biennale? Podobnych prac powstaje na świecie każdego roku tysiące, a wiele z nich sygnowanych jest nazwiskami znanych artystów. Strategie bywają różne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego