Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
X organizuje konkurs i chce byśmy nadesłali pięć kodów kreskowych wyciętych z opakowań, to przecież nie kupimy za jednym razem pięciu margaryn. Raz wytniemy, innym razem zapomnimy, a potem machniemy ręką. Z naszych badań wynika, że dużo większą skuteczność mają promocje, w których "każdy los wygrywa", nawet jeśli wygraną jest drobiazg - czapeczka czy koszulka. Rozbudowane, długotrwałe i skomplikowane konkursy cieszą się mniejszym powodzeniem, nawet jeśli potencjalna nagroda jest cenna.

Są jednak produkty, których domowa konsumpcja nie jest poddana takim ograniczeniom - to napoje. Pojedynek dwóch potęg - PepsiCo i Coca-Coli - jaki toczył się w latach 1995-96, dowiódł, że szeroko rozreklamowany konkurs
X organizuje konkurs i chce byśmy nadesłali pięć kodów kreskowych wyciętych z opakowań, to przecież nie kupimy za jednym razem pięciu margaryn. Raz wytniemy, innym razem zapomnimy, a potem machniemy ręką. Z naszych badań wynika, że dużo większą skuteczność mają promocje, w których "każdy los wygrywa", nawet jeśli wygraną jest drobiazg - czapeczka czy koszulka. Rozbudowane, długotrwałe i skomplikowane konkursy cieszą się mniejszym powodzeniem, nawet jeśli potencjalna nagroda jest cenna.<br><br>Są jednak produkty, których domowa konsumpcja nie jest poddana takim ograniczeniom - to napoje. Pojedynek dwóch potęg - PepsiCo i Coca-Coli - jaki toczył się w latach 1995-96, dowiódł, że szeroko rozreklamowany konkurs
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego