Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nudnymi informacjami na temat kształtu i wysokości bieżnika, ale wysyła broszury z artykułami (sport lub muzyka), które mają przyciągnąć uwagę i wzbudzić prawdziwe zainteresowanie. Stąd też moda na tzw. społecznie odpowiedzialny biznes.

- Producent kosmetyków sponsoruje domy dziecka, bo wie, że to właśnie spodoba się jego klientkom. Koncern tytoniowy będzie sadził drzewka, bo w ten sposób chce zdobyć przychylność palaczy mężczyzn - mówi Maciej Tesławski, który organizował podobne akcje w ramach tworzonych przez siebie klubów. Takie zaangażowanie może firmie pomóc. Teraz półki supermarketów uginają się od towarów, jeden niewiele różni się od drugiego, coraz też trudniej przebić się do świadomości konsumenta. - Producent może
nudnymi informacjami na temat kształtu i wysokości bieżnika, ale wysyła broszury z artykułami (sport lub muzyka), które mają przyciągnąć uwagę i wzbudzić prawdziwe zainteresowanie. Stąd też moda na tzw. społecznie odpowiedzialny biznes.<br><br>- Producent kosmetyków sponsoruje domy dziecka, bo wie, że to właśnie spodoba się jego klientkom. Koncern tytoniowy będzie sadził drzewka, bo w ten sposób chce zdobyć przychylność palaczy mężczyzn - mówi Maciej Tesławski, który organizował podobne akcje w ramach tworzonych przez siebie klubów. Takie zaangażowanie może firmie pomóc. Teraz półki supermarketów uginają się od towarów, jeden niewiele różni się od drugiego, coraz też trudniej przebić się do świadomości konsumenta. - Producent może
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego