Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
systemie obrotu uszlachetniającego, segmentów rynkowych - np. Christian Dior kieruje swe produkty do występujących na wielu rynkach międzynarodowych segmentów rynkowych.

Przykłady:

Holenderski browar Bavaria odkrył lukę na swym rynku krajowym, którą stanowiło zapotrzebowanie na piwo bezalkoholowe wśród osób, pragnących napić się piwa i jednocześnie prowadzić samochód. Luka rynkowa okazała się bardzo duża i firma osiągnęła spore obroty tym produktem. Piwo bezalkoholowe Bavaria było także eksportowane do innych krajów europejskich.
W czasie wojny w Zatoce Perskiej ten browar eksportował 1 milion puszek piwa bezalkoholowego tygodniowo dla przebywających tam żołnierzy sił alianckich.
Inna holenderska firma Douwe Egberts, produkująca herbatę marki Pickwick, znalazła na rynku
systemie obrotu uszlachetniającego, segmentów rynkowych - np. Christian Dior kieruje swe produkty do występujących na wielu rynkach międzynarodowych segmentów rynkowych.<br><br>&lt;tit&gt;Przykłady:&lt;/&gt;<br><br>Holenderski browar Bavaria odkrył lukę na swym rynku krajowym, którą stanowiło zapotrzebowanie na piwo bezalkoholowe wśród osób, pragnących napić się piwa i jednocześnie prowadzić samochód. Luka rynkowa okazała się bardzo duża i firma osiągnęła spore obroty tym produktem. Piwo bezalkoholowe Bavaria było także eksportowane do innych krajów europejskich.<br>W czasie wojny w Zatoce Perskiej ten browar eksportował 1 milion puszek piwa bezalkoholowego tygodniowo dla przebywających tam żołnierzy sił alianckich.<br>Inna holenderska firma Douwe Egberts, produkująca herbatę marki Pickwick, znalazła na rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego