Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
skończywszy na dwóch turbodieslach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (1,9 l, 90 i 110 KM). Motor o pojemności 1,8 l i mocy 120 KM zupełnie wystarcza do dynamicznej jazdy po mieście i na trasie. Płaska charakterystyka momentu obrotowego sprawia, że silnik pracujący nawet na niskich obrotach nadaje autu niezłą dynamikę. Mój faworyt to jednak 90-konny turbodiesel. Znakomicie pasuje do tego samochodu. O tym, że mamy do czynienia z motorem wysokoprężnym, pamiętamy tylko przy ruszaniu albo kiedy wsłuchamy się w jego brzmienie. Podczas jazdy łatwo o tym zapomnieć. Jednostka jest niezwykle elastyczna, dysponuje dużym momentem przy bardzo niskich obrotach, a
skończywszy na dwóch turbodieslach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (1,9 l, 90 i 110 KM). Motor o pojemności 1,8 l i mocy 120 KM zupełnie wystarcza do dynamicznej jazdy po mieście i na trasie. Płaska charakterystyka momentu obrotowego sprawia, że silnik pracujący nawet na niskich obrotach nadaje autu niezłą dynamikę. Mój faworyt to jednak 90-konny turbodiesel. Znakomicie pasuje do tego samochodu. O tym, że mamy do czynienia z motorem wysokoprężnym, pamiętamy tylko przy ruszaniu albo kiedy wsłuchamy się w jego brzmienie. Podczas jazdy łatwo o tym zapomnieć. Jednostka jest niezwykle elastyczna, dysponuje dużym momentem przy bardzo niskich obrotach, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego