Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
ma dobrowolności, dowolności w ocenie, to jest albo testowy, albo wykonanie pewnych zadań, ćwiczeń i tak dalej, czyli tutaj egzaminy będą całkowicie obiektywne i całkowicie zewnętrzne, czyli będziemy w stanie ocenić ile się, ile nauczył się uczeń, w Anglii często nie ma promocji, trzeba przeskoczyć te egzaminy. Tu może, można dyskutować, czy, czy w Polsce tak nie należałoby zrobić, ale z całą pewnością będzie to obiektywny test tego, czego się człowiek nauczył. Niekoniecznie musi być tak, że ktoś, kto dostaje dwadzieścia procent, to dostaje niedostateczną ocenę, tylko wiadomo, że u tego nauczyciela, z tego programu dostał dwadzieścia procent, a u innego
ma dobrowolności, dowolności w ocenie, to jest albo testowy, albo wykonanie pewnych zadań, ćwiczeń i tak dalej, czyli tutaj egzaminy będą całkowicie obiektywne i całkowicie zewnętrzne, czyli będziemy w stanie ocenić ile się, ile nauczył się uczeń, w Anglii często nie ma promocji, trzeba przeskoczyć te egzaminy. Tu może, można dyskutować, czy, czy w Polsce tak nie należałoby zrobić, ale z całą pewnością będzie to obiektywny test tego, czego się człowiek nauczył. Niekoniecznie musi być tak, że ktoś, kto dostaje dwadzieścia procent, to dostaje niedostateczną ocenę, tylko wiadomo, że u tego nauczyciela, z tego programu dostał dwadzieścia procent, a u innego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego