Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
musi być efektem jednokrotnego komunikowania się, np. w sytuacji gdy uwaga odbiorcy jest rozproszona lub gdy narażony jest na trudności związane z odbiorem wiadomości. W niektórych przypadkach proces komunikacji wiąże się z nadawaniem wiadomości fałszywych. Wynika to z dążenia nadawcy do wywołania u odbiorcy wrażenia o wyrównaniu ilości informacji, jaką dysponuje nadawca i odbiorca, chociaż nie jest to prawdą. Wiadomość jest efektem ukształtowanej postawy nadawcy, podobnie jak wybór adresata komuniktu oraz jego wpływu na postawę do desygnatu tej wiadomości.
Postawa odbiorcy wobec treści, jakie przekazuje nadawca, jest kształtowana w trakcie procesu komunikowania się. Wpływ nadawcy na tworzoną postawę odbiorcy zależny jest
musi być efektem jednokrotnego komunikowania się, np. w sytuacji gdy uwaga odbiorcy jest rozproszona lub gdy narażony jest na trudności związane z odbiorem wiadomości. W niektórych przypadkach proces komunikacji wiąże się z nadawaniem wiadomości fałszywych. Wynika to z dążenia nadawcy do wywołania u odbiorcy wrażenia o wyrównaniu ilości informacji, jaką dysponuje nadawca i odbiorca, chociaż nie jest to prawdą. Wiadomość jest efektem ukształtowanej postawy nadawcy, podobnie jak wybór adresata komuniktu oraz jego wpływu na postawę do desygnatu tej wiadomości. <br>Postawa odbiorcy wobec treści, jakie przekazuje nadawca, jest kształtowana w trakcie procesu komunikowania się. Wpływ nadawcy na tworzoną postawę odbiorcy zależny jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego