Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Agencja Inwestycji Zagranicznych,
Ministerstwo Kultury, UKFiT, Krajowa Izba Gospodarcza, biura ds. Roku
Chopinowskiego i wystawy Expo w Hanowerze, Centrum Informacyjne Rządu, a
nawet MON i Ministerstwo Rolnictwa. Niebawem dołączy do tego grona Polska
Organizacja Turystyczna. Własną politykę prowadzą Sejm i Senat, a także
Wspólnota Polska. Niemal każda z tych instytucji dysponuje własnym
budżetem na promocję. Wszystkie narzekają, że pieniędzy jest zbyt mało, by
promocja była profesjonalna i skuteczna.
Na dodatek działania instytucji nie są koordynowane, a efekty ich pracy
nie odpowiadają oczekiwaniom. Nie zmienia tej opinii fakt, że radcy i
pracownicy polskich placówek dyplomatycznych zajmujący się promocją
powoływani są przez wspólną
Agencja Inwestycji Zagranicznych,<br>Ministerstwo Kultury, UKFiT, Krajowa Izba Gospodarcza, biura ds. Roku<br>Chopinowskiego i wystawy Expo w Hanowerze, Centrum Informacyjne Rządu, a<br>nawet MON i Ministerstwo Rolnictwa. Niebawem dołączy do tego grona Polska<br>Organizacja Turystyczna. Własną politykę prowadzą Sejm i Senat, a także<br>Wspólnota Polska. Niemal każda z tych instytucji dysponuje własnym<br>budżetem na promocję. Wszystkie narzekają, że pieniędzy jest zbyt mało, by<br>promocja była profesjonalna i skuteczna.<br>Na dodatek działania instytucji nie są koordynowane, a efekty ich pracy<br>nie odpowiadają oczekiwaniom. Nie zmienia tej opinii fakt, że radcy i<br>pracownicy polskich placówek dyplomatycznych zajmujący się promocją<br>powoływani są przez wspólną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego