Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
strony hipermarketów i sklepów specjalistycznych o dużych powierzchniach, kontrolujące domy towarowe, są zmuszone do inwestowania za granicą lub do dywersyfikowania swej działalności poprzez wchodzenie w inne sektory, przede wszystkim w sferę usług. Znane są przykłady tworzenia przez domy towarowe własnych biur podróży (biuro Neckermann Reisen w Niemczech).
Innym jeszcze kierunkiem dywersyfikacji działalności domów towarowych jest rozwijanie nowych typów punktów sprzedaży, np. wprowadzanie do domów towarowych specjalistycznych sklepów przemysłowych w takich branżach, jak produkty tekstylno-odzieżowe, optyka, fotografika i sport. Dzięki temu w tych branżach zwiększa się głębokość asortymentu, co oznacza poprawę konkurencyjności domów towarowych. Tego typu punkty sprzedaży mogą też funkcjonować
strony hipermarketów i sklepów specjalistycznych o dużych powierzchniach, kontrolujące domy towarowe, są zmuszone do inwestowania za granicą lub do dywersyfikowania swej działalności poprzez wchodzenie w inne sektory, przede wszystkim w sferę usług. Znane są przykłady tworzenia przez domy towarowe własnych biur podróży (biuro Neckermann Reisen w Niemczech).<br>Innym jeszcze kierunkiem dywersyfikacji działalności domów towarowych jest rozwijanie nowych typów punktów sprzedaży, np. wprowadzanie do domów towarowych specjalistycznych sklepów przemysłowych w takich branżach, jak produkty tekstylno-odzieżowe, optyka, fotografika i sport. Dzięki temu w tych branżach zwiększa się głębokość asortymentu, co oznacza poprawę konkurencyjności domów towarowych. Tego typu punkty sprzedaży mogą też funkcjonować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego