Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Nie, przepraszam, to kompozytor powinien udzielać rad młodym adeptom, jak za chyba niezłe pieniądze napisać muzykę, której w spektaklu mogłoby nie być.
3. Rada dla aktorów z wyjątkiem Ewy Kaim (Karla): nie można grać przeżyć postaci jedynie samym tekstem komentowanym przez tautologiczne grymasy i gesty. Przecież to nie słowa uruchamiają dziwaczne reakcje bohaterów Villqista, ale są odbiciem ich życia wewnętrznego.
4. Rada dla pani reżyser: "Fantom" jako pojedynczy, wyrwany z cyklu "Beztlenowce" dramat jest konstrukcją dość wątłą. Nie wiem jak inni, ale ja czekałem na drugi akt. Może by go czymś dopełnić - Villqist napisał już podobno 11 jednoaktówek.
Streszczenie albo dobra
Nie, przepraszam, to kompozytor powinien udzielać rad młodym adeptom, jak za chyba niezłe pieniądze napisać muzykę, której w spektaklu mogłoby nie być.<br>3. Rada dla aktorów z wyjątkiem Ewy Kaim (Karla): nie można grać przeżyć postaci jedynie samym tekstem komentowanym przez tautologiczne grymasy i gesty. Przecież to nie słowa uruchamiają dziwaczne reakcje bohaterów &lt;name type="person"&gt;Villqista&lt;/&gt;, ale są odbiciem ich życia wewnętrznego.<br>4. Rada dla pani reżyser: &lt;name type="tit"&gt;"Fantom"&lt;/&gt; jako pojedynczy, wyrwany z cyklu &lt;name type="tit"&gt;"Beztlenowce"&lt;/&gt; dramat jest konstrukcją dość wątłą. Nie wiem jak inni, ale ja czekałem na drugi akt. Może by go czymś dopełnić - &lt;name type="person"&gt;Villqist&lt;/&gt; napisał już podobno 11 jednoaktówek.<br>Streszczenie albo dobra
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego