Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 25/02
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
procent uczniów (a np. w Holandii 38 procent) uczy się po zakończeniu obowiązkowego etapu nauki, przy czym na wsi tylko 1 procent. Tak wynika z ,,Raportu o rozwoju społecznym - Polska ‘98'' przygotowanym przez Program Narodów Zjednoczonych ds.Rozwoju (UNDP), a zaprezentowanym wczoraj podczas sesji ,,Wyrównanie szans w dostępie do edukacji w okresie transformacji'', która odbyła się w Pałacu Prezydenckim w Warszawie.

Zdaniem autorów tego opracowania, obniżył się poziom wydatków państwa na edukację - w 1996 roku wynosił on tylko 90 procent tego, co przeznaczano na tę dziedzinę w roku 1989. Nierównomiernie też przekazywane są do samorządów państwowe pieniądze przeznaczone na ten
procent uczniów (a np. w Holandii 38 procent) uczy się po zakończeniu obowiązkowego etapu nauki, przy czym na wsi tylko 1 procent. Tak wynika z ,,Raportu o rozwoju społecznym - Polska &#145;98'' przygotowanym przez Program Narodów Zjednoczonych ds.Rozwoju (UNDP), a zaprezentowanym wczoraj podczas sesji ,,Wyrównanie szans w dostępie do edukacji w okresie transformacji'', która odbyła się w Pałacu Prezydenckim w Warszawie.<br><br>Zdaniem autorów tego opracowania, obniżył się poziom wydatków państwa na edukację - w 1996 roku wynosił on tylko 90 procent tego, co przeznaczano na tę dziedzinę w roku 1989. Nierównomiernie też przekazywane są do samorządów państwowe pieniądze przeznaczone na ten
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego