Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wypowiedzi ma zawsze charakter monologowy. Nadawca komunikatów reklamowych nie otrzymuje od odbiorcy informacji zwrotnych w naturalnej lub utrwalonej formie. Informację taką stanowią badania efektywności kampanii reklamowej lub stanowi ją akt zakupu w odniesieniu do produktów nabywanych impulsywnie. Należy podkreślić, że w stosunku do racjonalnego typu zakupu produktu wzrost sprzedaży jest efektem łącznego oddziaływania wszystkich instrumentów promocji i marketingu, a proces reklamy dość rzadko jest czynnikiem decydującym. Reguły, opisujące przekazy reklamowe, łączą w sobie zasady odnoszące się do monologowego dyskursu konwersacyjnego oraz dyskursu tekstowego, przy założeniu rozszerzenia pojęcia tekstu do wszystkich form zapisu informacji wykorzystywanych w przekazach reklamowych.

Wpływ reklamy na procesy
wypowiedzi ma zawsze charakter monologowy. Nadawca komunikatów reklamowych nie otrzymuje od odbiorcy informacji zwrotnych w naturalnej lub utrwalonej formie. Informację taką stanowią badania efektywności kampanii reklamowej lub stanowi ją akt zakupu w odniesieniu do produktów nabywanych impulsywnie. Należy podkreślić, że w stosunku do racjonalnego typu zakupu produktu wzrost sprzedaży jest efektem łącznego oddziaływania wszystkich instrumentów promocji i marketingu, a proces reklamy dość rzadko jest czynnikiem decydującym. Reguły, opisujące przekazy reklamowe, łączą w sobie zasady odnoszące się do monologowego dyskursu konwersacyjnego oraz dyskursu tekstowego, przy założeniu rozszerzenia pojęcia tekstu do wszystkich form zapisu informacji wykorzystywanych w przekazach reklamowych.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Wpływ reklamy na procesy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego