Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odbiorcy przez wielki i oryginalny pomysł.
Interpretacja powyższych faktów w stosunku do procesu reklamy wymaga pewnego uzupełnienia. Większość sytuacji odbioru komunikatów wiąże się z jego percepcją przy niskim zaangażowaniu odbiorcy, utrudniającym percepcję na poziomie cech semantycznych. Percepcje tego typu charakteryzują tzw. strategie niskiego zaangażowania. Wynika z tego konieczność tworzenia komunikatów efektywnych na poziomie cech niesemantycznych oraz poziomie skojarzeniowym, ponieważ poziomy te nie wymagają percepcji na świadomym poziomie, związanym z silną koncentracją uwagi. Określając strategicznie przebieg procesu reklamy - podstawowym środkiem, jakim dysponujemy są cechy komunikatu odbierane na poziomach niesemantycznych. Celem ich użycia jest pogłębienie poziomu przetwarzania i osiągnięcie poziomu cech semantycznych oraz
odbiorcy przez wielki i oryginalny pomysł. <br>Interpretacja powyższych faktów w stosunku do procesu reklamy wymaga pewnego uzupełnienia. Większość sytuacji odbioru komunikatów wiąże się z jego percepcją przy niskim zaangażowaniu odbiorcy, utrudniającym percepcję na poziomie cech semantycznych. Percepcje tego typu charakteryzują tzw. strategie niskiego zaangażowania. Wynika z tego konieczność tworzenia komunikatów efektywnych na poziomie cech niesemantycznych oraz poziomie skojarzeniowym, ponieważ poziomy te nie wymagają percepcji na świadomym poziomie, związanym z silną koncentracją uwagi. Określając strategicznie przebieg procesu reklamy - podstawowym środkiem, jakim dysponujemy są cechy komunikatu odbierane na poziomach niesemantycznych. Celem ich użycia jest pogłębienie poziomu przetwarzania i osiągnięcie poziomu cech semantycznych oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego