dotyczyły chemii organicznej. A ta część chemii jest zwykle omawiane pod koniec nauki. Zajęcia prowadzone są do końca czerwca, niektórzy uczniowie mogli więc jeszcze tych tematów nie omawiać na lekcjach.</><br><au>M.F.</></><br><br><div1><br><tit><name type="person">Jerzy Wieczorek</>, nauczyciel fizyki, dyrektor <name type="org">Gimnazjum i Liceum Akademickiego</> w <name type="place">Toruniu</></><br><tit>Poprawny język, jasny opis</><br><br><q>Myślę, że ten egzamin nie stwarzał większych problemów uczniom o zainteresowaniach humanistycznych, a tym bardziej tzw. umysłom ścisłym. Zadania były opisane językiem bardzo poprawnym, dlatego nie powinno być większych kłopotów ze zrozumieniem ich treści. To, że było mniej zadań związanych ściśle z matematyką, a więcej z pozostałych przedmiotów, nie oznaczało, że w tym roku