Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
bawarski rarytas. O lepszym jubileuszowym prezencie nie można marzyć.

Historia sportowej "piątki" sięga 1984 roku. Ówczesne "M5", produkowane przez trzy lata, napędzał 286-konny motor. Uzyskiwało prędkość maksymalną 245 km/h, a pierwszą "setkę" osiągało w 6,4 s. Następca miał silnik o mocy 340 KM. Sprzedano 12 tys. jego egzemplarzy.

Najnowsze BMW M5 to prawdziwy potwór -- 400 KM, 8 cylindrów w układzie V, pojemność 5 l, 0-100 km w 5,3 s. To samochód BMW o największej mocy i najsilniejsza produkowana seryjnie limuzyna świata. "M5", podobnie jak rekin ludojad, pożera swe ofiary w błyskawicznym tempie. Wygląda jak grzeczna limuzyna
bawarski rarytas. O lepszym jubileuszowym prezencie nie można marzyć.&lt;/intro&gt;<br><br>Historia sportowej "piątki" sięga 1984 roku. Ówczesne "M5", produkowane przez trzy lata, napędzał 286-konny motor. Uzyskiwało prędkość maksymalną 245 km/h, a pierwszą "setkę" osiągało w 6,4 s. Następca miał silnik o mocy 340 KM. Sprzedano 12 tys. jego egzemplarzy.<br><br>Najnowsze BMW M5 to prawdziwy potwór -- 400 KM, 8 cylindrów w układzie V, pojemność 5 l, 0-100 km w 5,3 s. To samochód BMW o największej mocy i najsilniejsza produkowana seryjnie limuzyna świata. "M5", podobnie jak rekin ludojad, pożera swe ofiary w błyskawicznym tempie. Wygląda jak grzeczna limuzyna
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego