Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
równowagi i kompromisu między działaniami proekologicznymi a rosnącymi z tego tytułu kosztami, wpływającymi na ceny ich produktów. Jest to szczególnie ważne dla firm działających na rynku międzynarodowym, które muszą konkurować z przedsiębiorstwami japońskimi i amerykańskimi. Przedsiębiorstwa z krajów Unii Europejskiej są w trudniejszej sytuacji, gdyż prawo w UE w zakresie ekologii jest ostrzejsze, niż w USA czy w krajach Azji. Oprócz prawnych wymogów dotyczących działań proekologicznych przedsiębiorstw, w ramach Unii Europejskiej istnieją mechanizmy pośredniego oddziaływania na producentów: wprowadzanie oznakowań produktów ekologicznych i stymulowanie popytu konsumentów na takie produkty, co powinno wymusić pożądane reakcje ze strony przedsiębiorstw, polityka podatkowa we Wspólnocie - np
równowagi i kompromisu między działaniami proekologicznymi a rosnącymi z tego tytułu kosztami, wpływającymi na ceny ich produktów. Jest to szczególnie ważne dla firm działających na rynku międzynarodowym, które muszą konkurować z przedsiębiorstwami japońskimi i amerykańskimi. Przedsiębiorstwa z krajów Unii Europejskiej są w trudniejszej sytuacji, gdyż prawo w UE w zakresie ekologii jest ostrzejsze, niż w USA czy w krajach Azji. Oprócz prawnych wymogów dotyczących działań proekologicznych przedsiębiorstw, w ramach Unii Europejskiej istnieją mechanizmy pośredniego oddziaływania na producentów: wprowadzanie oznakowań produktów ekologicznych i stymulowanie popytu konsumentów na takie produkty, co powinno wymusić pożądane reakcje ze strony przedsiębiorstw, polityka podatkowa we Wspólnocie - np
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego