Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
rodowity rzymianin, który jest cukiernikiem", dlatego "warto spróbować tez ciast". Dobre miejsce, żeby "wyskoczyć ze znajomymi na pizzę lub makaron". "wiele osób zamawia dania na wynos", bo "jest mało miejsca". Klienci to "zarówno studenci, jak i osoby znane w Poznaniu". "W miarę tanio, a obsługa jest bardzo sympatyczna".
DELICJA

"Bardzo ekskluzywna" i "bardzo droga" restauracja utrzymywana "w stylu staromodnej elegancji": "jasnobrązowe wnętrze", "meble z jasnego drewna, białe, długie obrusy na stołach, świeczniki". "Piękny wystrój, piękna zastaw, ładna porcelana". "Idealna na obiady biznesowe", toteż klienci to "głównie biznesmeni", ale "pasuje też n spotkanie przy świecach". "Doskonałe krewetki, ostrygi, małże". "Warta polecenia" również
rodowity rzymianin, który jest cukiernikiem", dlatego "warto spróbować tez ciast". Dobre miejsce, żeby "wyskoczyć ze znajomymi na pizzę lub makaron". "wiele osób zamawia dania na wynos", bo "jest mało miejsca". Klienci to "zarówno studenci, jak i osoby znane w Poznaniu". "W miarę tanio, a obsługa jest bardzo sympatyczna".<br>DELICJA<br>&lt;gap&gt;<br>"Bardzo ekskluzywna" i "bardzo droga" restauracja utrzymywana "w stylu staromodnej elegancji": "jasnobrązowe wnętrze", "meble z jasnego drewna, białe, długie obrusy na stołach, świeczniki". "Piękny wystrój, piękna zastaw, ładna porcelana". "Idealna na obiady biznesowe", toteż klienci to "głównie biznesmeni", ale "pasuje też n spotkanie przy świecach". "Doskonałe krewetki, ostrygi, małże". "Warta polecenia" również
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego