Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
stanowisko stawiają na ludzi młodych i ambitnych, lubiących częste wyjazdy i kontakty z klientami. W Polsce jest już kilkaset tysięcy przedstawicieli handlowych trudniących się jednym z czterech rodzajów sprzedaży bezpośredniej: door to door (akwizytorzy), direct mail (wykorzystywany w promocji książek, subskrypcji czasopism), telemarketing (stosowany przy sprzedaży dóbr luksusowych - kart kredytowych, ekskluzywnych kosmetyków) czy network marketing (Avon, Oriflame czy Amway).
Specjaliści przekonują, że największy wpływ na potencjalnego klienta ma bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Fabryki nie potrafiące sprzedać towaru w sklepach coraz częściej zatrudniają akwizytorów. Ron Holland, autor popularnego poradnika "Siła żywego słowa w biznesie - czyli jak osiągnąć zamożność, nie mając kapitału", przekonuje
stanowisko stawiają na ludzi młodych i ambitnych, lubiących częste wyjazdy i kontakty z klientami. W Polsce jest już kilkaset tysięcy przedstawicieli handlowych trudniących się jednym z czterech rodzajów sprzedaży bezpośredniej: door to door (akwizytorzy), direct mail (wykorzystywany w promocji książek, subskrypcji czasopism), telemarketing (stosowany przy sprzedaży dóbr luksusowych - kart kredytowych, ekskluzywnych kosmetyków) czy network marketing (Avon, Oriflame czy Amway).<br> Specjaliści przekonują, że największy wpływ na potencjalnego klienta ma bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Fabryki nie potrafiące sprzedać towaru w sklepach coraz częściej zatrudniają akwizytorów. Ron Holland, autor popularnego poradnika "Siła żywego słowa w biznesie - czyli jak osiągnąć zamożność, nie mając kapitału", przekonuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego