Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
serwisowej i systemu zaopatrywania w części zamienne,
- unormowań związanych z eksploatacją wyrobu i ekologią.
W jakości eksploatacyjnej można wyróżnić jakość użytkową oraz jakość obsługowo-naprawczą, adekwatnie do dwóch głównych obszarów działań w fazie eksploatacji wyrobu (użytkowanie, obsługa i naprawy) oraz tam występujących uwarunkowań i wymagań. Uwzględnienie przez producenta nadrzędności fazy eksploatacji i użytkowników, w całej jego działalności, stanowi sedno orientacji jakościowo-marketingowej.
Oprócz dostarczonego użytkownikom wyrobu, producent ma szanse a także obowiązek wspomagającego uczestnictwa w fazie eksploatacji. Szanse wynikają z przedłużonego kontaktu z klientami finalnymi w tak istotnej dla nich fazie, jaką jest faza eksploatacji wyrobu. Poprzez świadczoną pomoc, istnieje możliwość
serwisowej i systemu zaopatrywania w części zamienne,<br>- unormowań związanych z eksploatacją wyrobu i ekologią.<br>W jakości eksploatacyjnej można wyróżnić jakość użytkową oraz jakość obsługowo-naprawczą, adekwatnie do dwóch głównych obszarów działań w fazie eksploatacji wyrobu (użytkowanie, obsługa i naprawy) oraz tam występujących uwarunkowań i wymagań. Uwzględnienie przez producenta nadrzędności fazy eksploatacji i użytkowników, w całej jego działalności, stanowi sedno orientacji jakościowo-marketingowej.<br>Oprócz dostarczonego użytkownikom wyrobu, producent ma szanse a także obowiązek wspomagającego uczestnictwa w fazie eksploatacji. Szanse wynikają z przedłużonego kontaktu z klientami finalnymi w tak istotnej dla nich fazie, jaką jest faza eksploatacji wyrobu. Poprzez świadczoną pomoc, istnieje możliwość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego