Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
które najbardziej mają odczuwać wpływ wprowadzenia zasad JRW, zalicza się: przemysł rolno-spożywczy, usługi finansowe (banki, instytucje ubezpieczeniowe), usługi spedycyjne i handlowe, chemia i przemysł farmaceutyczny, telekomunikacja.
Biorąc pod uwagę strukturę polskich obrotów z krajami członkami UE, można stwierdzić, że zmiany zachodzące w Europie Zachodniej są szczególnie istotne dla polskich eksporterów żywności. Przedsiębiorstwa z tej branży są narażone na największe ryzyko, ale też mogą mieć największe szanse, jeśli wykorzystają pojawiające się nowe okazje rynkowe.
Przedstawione przewidywane kierunki zmian na rynku UE w wyniku wprowadzania zasad JRW w dużym stopniu się sprawdzają. Na temat stopnia realizacji tego przedsięwzięcia wypowiedziała się na początku
które najbardziej mają odczuwać wpływ wprowadzenia zasad JRW, zalicza się: przemysł rolno-spożywczy, usługi finansowe (banki, instytucje ubezpieczeniowe), usługi spedycyjne i handlowe, chemia i przemysł farmaceutyczny, telekomunikacja.<br>Biorąc pod uwagę strukturę polskich obrotów z krajami członkami UE, można stwierdzić, że zmiany zachodzące w Europie Zachodniej są szczególnie istotne dla polskich eksporterów żywności. Przedsiębiorstwa z tej branży są narażone na największe ryzyko, ale też mogą mieć największe szanse, jeśli wykorzystają pojawiające się nowe okazje rynkowe.<br>Przedstawione przewidywane kierunki zmian na rynku UE w wyniku wprowadzania zasad JRW w dużym stopniu się sprawdzają. Na temat stopnia realizacji tego przedsięwzięcia wypowiedziała się na początku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego