Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
z tendencji na rynku UE jest koncentracja handlu i powstawanie tzw. eurocentral zakupu, działających na całym obszarze Unii. Oznacza to duże zwiększenie ich siły negocjacyjnej w stosunku do unijnych producentów i pozaunijnych eksporterów, oczywiście także polskich firm. Jeśli wprowadzenie euro tę tendencję wzmocni, będzie to oznaczało zwiększenie zagrożenia dla polskich eksporterów.
Firmy handlowe muszą liczyć się z tym, że ich dostawcy będą już od stycznia 1999r. chcieli rozliczać się w euro, gdy te rozliczenia będą miały charakter bezgotówkowy. Od 2002r. zostaną wprowadzone nowe banknoty. W początkowym okresie wprowadzenie euro będzie wiązało się z koniecznością poniesienia dużych kosztów. Trzeba będzie przystosować urządzenia
z tendencji na rynku UE jest koncentracja handlu i powstawanie tzw. eurocentral zakupu, działających na całym obszarze Unii. Oznacza to duże zwiększenie ich siły negocjacyjnej w stosunku do unijnych producentów i pozaunijnych eksporterów, oczywiście także polskich firm. Jeśli wprowadzenie euro tę tendencję wzmocni, będzie to oznaczało zwiększenie zagrożenia dla polskich eksporterów.<br>Firmy handlowe muszą liczyć się z tym, że ich dostawcy będą już od stycznia 1999r. chcieli rozliczać się w euro, gdy te rozliczenia będą miały charakter bezgotówkowy. Od 2002r. zostaną wprowadzone nowe banknoty. W początkowym okresie wprowadzenie euro będzie wiązało się z koniecznością poniesienia dużych kosztów. Trzeba będzie przystosować urządzenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego