Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dokonać weryfikacji swej pozycji rynkowej, gdyż konkurencja się nasili. Zwiększenie swobody działania na całym rynku UE i zwiększenie jego przejrzystości spowoduje zapewne silną internacjonalizację przedsiębiorstw działających na rynku UE .Może to oznaczać wkraczanie nowych firm do segmentów rynkowych, w których dominującą pozycję zajmowały inne przedsiębiorstwa. Zagrożeni mogą być także polscy eksporterzy, którzy powinni dokonać analizy swych pozycji rynkowych, ocenić szanse i zagrożenia, wynikające z tych nowych uwarunkowań. Wydaje się, że polscy przedsiębiorcy traktują wejście Polski do Unii Europejskiej i znalezienie się przez ich firmy w nowej sytuacji jako rzecz bardzo jeszcze odległą.
Działając na rynku o intensywnej konkurencji, jakim jest region
dokonać weryfikacji swej pozycji rynkowej, gdyż konkurencja się nasili. Zwiększenie swobody działania na całym rynku UE i zwiększenie jego przejrzystości spowoduje zapewne silną internacjonalizację przedsiębiorstw działających na rynku UE .Może to oznaczać wkraczanie nowych firm do segmentów rynkowych, w których dominującą pozycję zajmowały inne przedsiębiorstwa. Zagrożeni mogą być także polscy eksporterzy, którzy powinni dokonać analizy swych pozycji rynkowych, ocenić szanse i zagrożenia, wynikające z tych nowych uwarunkowań. Wydaje się, że polscy przedsiębiorcy traktują wejście Polski do Unii Europejskiej i znalezienie się przez ich firmy w nowej sytuacji jako rzecz bardzo jeszcze odległą.<br>Działając na rynku o intensywnej konkurencji, jakim jest region
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego