Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odbioru i interpretacji wiadomości na skutek kolejnych ekspozycji komunikatu.
W realnej sytuacji percepcja reklamy w swych początkowych, a więc decydujących etapach, przebiega w bardziej złożony sposób. Przyczyna leży zarówno w formie konstrukcji samej wiadomości reklamowej, jak i w jej treści - ze szczególnym uwzględnieniem obrazu produktu. Dla producenta uzyskanie gwarancji optymalnych ekspozycji komunikatów to jeden z priorytetów strategicznych. Przeciętny odbiorca dostrzegając blok reklamowy, zabiera się do przeglądania następnej strony gazety lub zmienia kanał telewizora. A kiedy idzie ulicą - sytuacja zatrzymania się z własnej woli przy billboardzie zdarza mu się naprawdę rzadko.
Dla producenta produkt jest efektem jego wieloletniej pracy oraz, w znacznym
odbioru i interpretacji wiadomości na skutek kolejnych ekspozycji komunikatu. <br>W realnej sytuacji percepcja reklamy w swych początkowych, a więc decydujących etapach, przebiega w bardziej złożony sposób. Przyczyna leży zarówno w formie konstrukcji samej wiadomości reklamowej, jak i w jej treści - ze szczególnym uwzględnieniem obrazu produktu. Dla producenta uzyskanie gwarancji optymalnych ekspozycji komunikatów to jeden z priorytetów strategicznych. Przeciętny odbiorca dostrzegając blok reklamowy, zabiera się do przeglądania następnej strony gazety lub zmienia kanał telewizora. A kiedy idzie ulicą - sytuacja zatrzymania się z własnej woli przy billboardzie zdarza mu się naprawdę rzadko. <br>Dla producenta produkt jest efektem jego wieloletniej pracy oraz, w znacznym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego