Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikatów, jest wtedy zbieżne z regułami opisującymi spójność przekazu tekstowego. Pozwala ono odbiorcy komunikatu określić oraz identyfikować w kontekście poprzednich ekspozycji punkt wyjścia wypowiedzi, odnieść jej argumentację do tematu głównego, a także identyfikować podział funkcji poszczególnych części przekazu do całości wypowiedzi. Stała reklamowa decyduje też w wielu wypadkach o poziomie ekspresji zarówno komunikatu, jak i całej kampanii. Modelowym przykładem rozwiązania problemu stałej reklamowej są stosowne reguły formalne, identyfikujące klasyczne plakaty firmy Benneton. Constans reklamowy przyjęty przez jej autora w sposób konsekwentny operuje bliskim planem zdjęciowym, ograniczeniem ilości elementów warstwy wizualnej przekazu do dwóch elementów będących osobami, znajdującymi się w czytelnej interakcji
komunikatów, jest wtedy zbieżne z regułami opisującymi spójność przekazu tekstowego. Pozwala ono odbiorcy komunikatu określić oraz identyfikować w kontekście poprzednich <page nr=131> ekspozycji punkt wyjścia wypowiedzi, odnieść jej argumentację do tematu głównego, a także identyfikować podział funkcji poszczególnych części przekazu do całości wypowiedzi. Stała reklamowa decyduje też w wielu wypadkach o poziomie ekspresji zarówno komunikatu, jak i całej kampanii. Modelowym przykładem rozwiązania problemu stałej reklamowej są stosowne reguły formalne, identyfikujące klasyczne plakaty firmy Benneton. Constans reklamowy przyjęty przez jej autora w sposób konsekwentny operuje bliskim planem zdjęciowym, ograniczeniem ilości elementów warstwy wizualnej przekazu do dwóch elementów będących osobami, znajdującymi się w czytelnej interakcji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego