Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
końcowym etapie kampanii. Również w ograniczonym stopniu redukowany jest poziom niepewności odbiorcy w stosunku do reklamowanego obiektu. Nadawca komunikatu nie ma też możliwości dowolnego ustalania hierarchii ważności między desygnatami wiadomości. Znaczna część informacji przekazywana jest niezależnie od jego intencji. Reklama umożliwia jednak wywieranie wpływu na postawę odbiorcy wobec wiadomości oraz elastyczne manipulowanie stopniem odpowiedniości desygnatu wobec realnego obiektu. Pozwala też na znaczną elastyczność użycia kodów, w jakich zapisywana jest informacja oraz dostosowania ich do warunków odbioru wiadomości.
Proces reklamy umożliwia posługiwanie się zmianą częstotliwości kontaktu z odbiorcą oraz intensywnością jego przebiegu. Reklama, w znacznie szerszym zakresie niż to ma miejsce w
końcowym etapie kampanii. Również w ograniczonym stopniu redukowany jest poziom niepewności odbiorcy w stosunku do reklamowanego obiektu. Nadawca komunikatu nie ma też możliwości dowolnego ustalania hierarchii ważności między desygnatami wiadomości. Znaczna część informacji przekazywana jest niezależnie od jego intencji. Reklama umożliwia jednak wywieranie wpływu na postawę odbiorcy wobec wiadomości oraz elastyczne manipulowanie stopniem odpowiedniości desygnatu wobec realnego obiektu. Pozwala też na znaczną elastyczność użycia kodów, w jakich zapisywana jest informacja oraz dostosowania ich do warunków odbioru wiadomości. <br>Proces reklamy umożliwia posługiwanie się zmianą częstotliwości kontaktu z odbiorcą oraz intensywnością jego przebiegu. Reklama, w znacznie szerszym zakresie niż to ma miejsce w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego