Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
do Piaseczna

Jak odciążyć zatykającą się Puławską i szybciej dowieźć mieszkańców południowych okolic Warszawy do miasta? Metro musi połączyć Mirków z Dworcem Głównym.

W biurze projektowym Kolprojekt powstało opracowanie szybkiej kolei podmiejskiej dojeżdżającej z południa do centrum Warszawy. Kolejka, nazywana Metro II, wykorzystywałaby bocznicę kolejową, którą dowożony jest węgiel do elektrociepłowni Siekierki, i kolej radomską. Tor elektrociepłowni łączy się z linią kolejową do Radomia na stacji Warszawa-Okęcie, a na Siekierki prowadzi przez Piaseczno i Konstancin.

Pomysł nie jest nowy, bo powstał już cztery lata temu. Lansuje go radna powiatu piaseczyńskiego Maria Bernacka-Rheims. Metro II ma odciążyć drogowe połączenia z
do Piaseczna&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Jak odciążyć zatykającą się Puławską i szybciej dowieźć mieszkańców południowych okolic Warszawy do miasta? Metro musi połączyć Mirków z Dworcem Głównym. &lt;/&gt;<br><br>W biurze projektowym Kolprojekt powstało opracowanie szybkiej kolei podmiejskiej dojeżdżającej z południa do centrum Warszawy. Kolejka, nazywana Metro II, wykorzystywałaby bocznicę kolejową, którą dowożony jest węgiel do elektrociepłowni Siekierki, i kolej radomską. Tor elektrociepłowni łączy się z linią kolejową do Radomia na stacji Warszawa-Okęcie, a na Siekierki prowadzi przez Piaseczno i Konstancin. <br><br>Pomysł nie jest nowy, bo powstał już cztery lata temu. Lansuje go radna powiatu piaseczyńskiego Maria Bernacka-Rheims. Metro II ma odciążyć drogowe połączenia z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego