Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
interesom konsumentów. Reklama adresowana do dzieci lub wykorzystująca dzieci w charakterze aktorów powinna unikać wszystkiego, co mogłoby przynieść szkodę ich interesom oraz uwzględniać szczególny charakter tej grupy widzów. Reklamujący się nie powinien mieć wpływu na redakcję treści programów.

Czas trwania reklamy

Czas trwania reklamy nie powinien przekraczać 15% dziennego czasu emisji, może on być podwyższony do 20%. Czas emisji filmów reklamowych (tzw. spotów reklamowych) w ciągu godziny nie powinien przekroczyć 20%, czyli 12 min.

Forma przedstawiania reklamy

Reklama powinna być łatwa do rozpoznania i wyraźnie oddzielona od
innych pozycji programu telewizyjnego za pomocą środków optycznych lub akustycznych; filmy reklamowe powinny być
interesom konsumentów. Reklama adresowana do dzieci lub wykorzystująca dzieci w charakterze aktorów powinna unikać wszystkiego, co mogłoby przynieść szkodę ich interesom oraz uwzględniać szczególny charakter tej grupy widzów. Reklamujący się nie powinien mieć wpływu na redakcję treści programów.<br><br>&lt;tit&gt;Czas trwania reklamy&lt;/&gt;<br><br>Czas trwania reklamy nie powinien przekraczać 15% dziennego czasu emisji, może on być podwyższony do 20%. Czas emisji filmów reklamowych (tzw. spotów reklamowych) w ciągu godziny nie powinien przekroczyć 20%, czyli 12 min.<br><br>&lt;tit&gt;Forma przedstawiania reklamy&lt;/&gt;<br><br>Reklama powinna być łatwa do rozpoznania i wyraźnie oddzielona od<br>innych pozycji programu telewizyjnego za pomocą środków optycznych lub akustycznych; filmy reklamowe powinny być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego