Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
adresowane są arbitralnie do osób, których pierwotny zespół postaw wobec głównego desygnatu wiadomości jest co najwyżej umiarkowanie pozytywny. Ostateczna postawa wobec głównego desygnatu wiadomości kształtowana jest przez wymianę informacji na temat tej wiadomości z innymi jej odbiorcami oraz informacje zawarte w przekazie reklamowym. Nadawca może więc kontrolować konstrukcję i sposób emisji wiadomości reklamowej, ma jednak niewielki wpływ na całość procesu interpretacji i formułowania ocen. Instrumentalny charakter komunikacji reklamowej nie musi opisywać wszystkich etapów jej przebiegu. W stadiach końcowych i początkowych proces nie osiąga pełnego charakteru perswazyjnego.
Umotywowane nadawanie wiadomości zależy także od oceny cech odbiorcy przez nadawcę, co w odniesieniu do
adresowane są arbitralnie do osób, których pierwotny zespół postaw wobec głównego desygnatu wiadomości jest co najwyżej umiarkowanie pozytywny. Ostateczna postawa wobec głównego desygnatu wiadomości kształtowana jest przez wymianę informacji na temat tej wiadomości z innymi jej odbiorcami oraz informacje zawarte w przekazie reklamowym. Nadawca może więc kontrolować konstrukcję i sposób emisji wiadomości reklamowej, ma jednak niewielki wpływ na całość procesu interpretacji i formułowania ocen. Instrumentalny charakter komunikacji reklamowej nie musi opisywać wszystkich etapów jej przebiegu. W stadiach końcowych i początkowych proces nie osiąga pełnego charakteru perswazyjnego. <br>Umotywowane nadawanie wiadomości zależy także od oceny cech odbiorcy przez nadawcę, co w odniesieniu do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego