Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
reklamówek. Później pełnił funkcje producenta, a następnie wiceprezesa tej firmy. Wprowadził liczne zmiany technologiczne, nowoczesny sprzęt do produkcji. Odmłodził kadrę studia i stworzył nowy zespół produkcyjny. Udało mu się utrzymać pozycję ITI Film Studio jako największego producenta filmów reklamowych na polskim rynku. Znany w świecie reklamy jako twardy negocjator i energiczny producent. Przez ostatnie dwa lata odpowiadał w TVN za marketing i autopromocję oraz informatykę i Internet.
"Grupa ITI znalazła się w sytuacji niezwykle przyspieszonego rozwoju. To wymaga od jej strategów pełnego zaangażowania w sprawy całej firmy. W tym kontekście decyzja o zmianie warty w TVN nie może być uznana za
reklamówek. Później pełnił funkcje producenta, a następnie wiceprezesa tej firmy. Wprowadził liczne zmiany technologiczne, nowoczesny sprzęt do produkcji. Odmłodził kadrę studia i stworzył nowy zespół produkcyjny. Udało mu się utrzymać pozycję ITI Film Studio jako największego producenta filmów reklamowych na polskim rynku. Znany w świecie reklamy jako twardy negocjator i energiczny producent. Przez ostatnie dwa lata odpowiadał w TVN za marketing i autopromocję oraz informatykę i Internet.<br>"Grupa ITI znalazła się w sytuacji niezwykle przyspieszonego rozwoju. To wymaga od jej strategów pełnego zaangażowania w sprawy całej firmy. W tym kontekście decyzja o zmianie warty w TVN nie może być uznana za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego