Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
bardziej że organizatorzy przewidzieli wiele interesujących imprez towarzyszących - warsztaty twórcze, sympozja, wystawy, spotkania z twórcami i pokazy konkursowe otwarte dla publiczności.


Metamorfozy Gardzienic
Włodzimierz Staniewski, twórca spektaklu "Metamorfozy albo Złoty Osioł" wg Apulejusza, a także założyciel Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice (1977 r.), nazywa swoje najnowsze przedstawienie esejem teatralnym. Jest to esej wyjątkowy, bo przeznaczony nie do czytania, a do oglądania. Często także do współuczestniczenia - wszystko zależy od nastroju, dnia i tego nieprecyzyjnego magicznego elementu, który bywa, że pojawia się w teatrze, by połączyć widzów z twórcami i sprawić, że granica między sztuką a rzeczywistością traci ostrość albo zanika zupełnie. Ale żeby
bardziej że organizatorzy przewidzieli wiele interesujących imprez towarzyszących - warsztaty twórcze, sympozja, wystawy, spotkania z twórcami i pokazy konkursowe otwarte dla publiczności. <br><br><br>Metamorfozy Gardzienic<br>Włodzimierz Staniewski, twórca spektaklu "Metamorfozy albo Złoty Osioł" wg Apulejusza, a także założyciel Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice (1977 r.), nazywa swoje najnowsze przedstawienie esejem teatralnym. Jest to esej wyjątkowy, bo przeznaczony nie do czytania, a do oglądania. Często także do współuczestniczenia - wszystko zależy od nastroju, dnia i tego nieprecyzyjnego magicznego elementu, który bywa, że pojawia się w teatrze, by połączyć widzów z twórcami i sprawić, że granica między sztuką a rzeczywistością traci ostrość albo zanika zupełnie. Ale żeby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego