Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 27.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
monitorujący m.in. stan warszawskich wiaduktów. - I takimi drogami chcemy wjechać do Unii Europejskiej, gdzie nakłady modernizacyjne są kilkakrotnie wyższe, a technologie drogowe od kilkudziesięciu lat o niebo efektywniejsze. Dopóki nie zajmiemy się poważnie naszą infrastrukturą transportową, na Zachodzie nie mamy czego szukać - dodaje inny specjalista IBDiM. Zdaniem ekspertów, stan estakad jest tak katastrofalny dlatego, że kiedy je budowano nie obowiązywały jednolite przepisy techniczne określające warunki dopuszczania tego rodzaju budowli do użytku. Firmy budujące oszczędzały przez to na materiałach, co wcześniej czy później musiało zaowocować rozpadem konstrukcji. Efektem tego partactwa jest nieczynny wiadukt w ciągu Trasy AK na Bródnie. Podobny wiadukt
monitorujący m.in. stan warszawskich wiaduktów. - I takimi drogami chcemy wjechać do Unii Europejskiej, gdzie nakłady modernizacyjne są kilkakrotnie wyższe, a technologie drogowe od kilkudziesięciu lat o niebo efektywniejsze. Dopóki nie zajmiemy się poważnie naszą infrastrukturą transportową, na Zachodzie nie mamy czego szukać - dodaje inny specjalista IBDiM. Zdaniem ekspertów, stan estakad jest tak katastrofalny dlatego, że kiedy je budowano nie obowiązywały jednolite przepisy techniczne określające warunki dopuszczania tego rodzaju budowli do użytku. Firmy budujące oszczędzały przez to na materiałach, co wcześniej czy później musiało zaowocować rozpadem konstrukcji. Efektem tego partactwa jest nieczynny wiadukt w ciągu Trasy AK na Bródnie. Podobny wiadukt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego