Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wiadomości, co z jednej strony umożliwia kojarzenie go z pozytywną reakcją na żart - z drugiej zaś obiektywizuje go - a więc pozwala pozostać mu piwem. Eksponowanie produktu poprzez proste zestawienie umożliwia także prezentacje jego opakowania w rozmiarze, który pozostawia czytelną etykietę butelki piwa. Etykieta bezalkoholowego gatunku piwa "Bosman" jest różna od etykiet używanych w tym czasie przez producenta dla oznaczania klasycznych gatunków. Zabieg ten pozwala zachować ironię całej wiadomości w odniesieniu do problemów "bezalkoholowości" oraz przedstawiać produkt oznaczany jako bezalkoholowy przy wnikliwej percepcji plakatu. Oprócz niebanalnej konstrukcji wiadomości na poziomie semantycznym "Bosman" to kampania niebywale spójna i mająca przy tym strukturę gwarantującą
wiadomości, co z jednej strony umożliwia kojarzenie go z pozytywną reakcją na żart - z drugiej zaś obiektywizuje go - a więc pozwala pozostać mu piwem. Eksponowanie produktu poprzez proste zestawienie umożliwia także prezentacje jego opakowania w rozmiarze, który pozostawia czytelną etykietę butelki piwa. Etykieta bezalkoholowego gatunku piwa "Bosman" jest różna od etykiet używanych w tym czasie przez producenta dla oznaczania klasycznych gatunków. Zabieg ten pozwala zachować ironię całej wiadomości w odniesieniu do problemów "bezalkoholowości" oraz przedstawiać produkt oznaczany jako bezalkoholowy przy wnikliwej percepcji plakatu. Oprócz niebanalnej konstrukcji wiadomości na poziomie semantycznym "Bosman" to kampania niebywale spójna i mająca przy tym strukturę gwarantującą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego